Кафедра математика

Тхорук Людмила Леонідівна

Tkhoruk
Матеріали

з досвіду

роботи

 

 Дата народження: 26 травня 1949 року

Освіта: вища,Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім. Стефаника

Спеціаліст за дипломом : вчитель математики

Місце роботи: ЗОШ №13, м. Рівне

Тема педагогічного досвіду:

«Методологічні питання взаємозв'язку теорії з практикою при вивченні математики»

Педагогічне кредо:

«Людина є мірилом всіх речей»

Методична робота:

  • робота у творчій групі вчителів міста (2010-2012 рр.)
  • робота у творчій групі вчителів ЗОШ №13 (2011 - 2012 р.р.)
  • проведення майстер-класів для слухачів РОІППО (математика) (2011–2012рр.)

 Участь у конкурсах:

- міські ярмарки педагогічної творчості (2007 - 2009 р.р.), (2011-2012 рр.)

- конкурс педагогічної майстерності «Методична скарбниця» (2011р.)

Результативність роботи:

 22

 Панчук Вікторія   -    1996 р. І місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики.

Закінчила Острозьку Академію, де вчилась на двох факультетах - економічному і юридичному.

 23

 Козік Михайло   -    2004р., 2005 р., 2006 р. - призер ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.  
2006 р.   -    призер ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.

Закінчив Київський політехнічний інститут, факультет "Прикладна математика"

 24

 Невірковець Ганна  -    2008 р.  - призер І туру МАН.

Студентка НУВГП, факультет менеджменту.

 25

 Мазур Олена   -    2008 р.  -   призер І туру МАН, та призер ІІ туру МАН.

Студентка НУВГП, будівельний факультет

 

Дубчак Максим  -  2010 р.  -   призер ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики

Зміст педагогічного досвіду:

       З метою практичного спрямування шкільного курсу математики, підготовки учнів до свідомого дослідження реальних явищ природи, розкриття методологічних питань, питання взаємозв'язку теорії з практикою при вивченні математики на своїх уроках активізую пізнавальну діяльність учнів, підвищую їхній інтерес до навчального предмета. Показую як практичні задачі сприяють створенню проблемних ситуацій, є засобами повідомлень і обгрунтування теми уроку тощо.
       Щоб учні навчились застосовувати теоретичні знання на практиці, я при вивченні кожної теми розв'язую практичні задачі.

Алгоритм діяльності

2

 

Більше статтей...

Сторінка 1 з 2