Коучинг-студія «Інтеграція здобувачів освіти з ООП в освітній процес»
|
Кожна дитина, незалежно від своїх особливостей – фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних чи мовних, повинна мати можливість реалізувати своє право на навчання в будь-якому типі освітнього закладу і отримати при цьому гідну та якісну освіту. 27 грудня заступником директора з навчально-виховної роботи Тетяною Бардаш, практичним психологом Тетяною Фурманчук та логопедом Наталією Шумовою була проведена коучинг-студія, ключовою ідеєю якої було визначено, що усі люди мають сильні і слабкі сторони, важливо навчитися використовувати свої переваги для компенсації тих моментів, де ми відчуваємо труднощі. Під час роботи вчителі визначили основні плюси інклюзивного навчання для усіх учасників освітнього процесу, розкривали відмінності між такими поняттями як сегрегація, інклюзія, інтеграція. Укладаючи ментальні карти педагоги визначали обов’язки учасників Команди психолого-педагогічного супроводу, аналізували приклади адаптацій у різних сферах їх застосування, опрацьовували кейси із практичними порадами, вправами та іграми, які будуть підтримкою в роботі із здобувачами освіти з особливими освітніми потребами. Можливість навчати всіх без винятку дітей в єдиному освітньому просторі означає прийняття моделі інклюзивної школи як образ дії не тільки в рамках освітньої системи, а й усього суспільства в цілому. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Наш Заклад
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість Рівненського ліцею №13
- Шкільний громадський бюджет(ШГБ)
- Методична робота
- Атестація
- Виховна робота
- Наші успіхи
- Батькам
- Безпека в Інтернеті
- Медіаграмотність
- Безпечне освітнє середовище
- Оздоровлення
- Піклувальна рада
- Пришкільний табір
- Наша бібліотека
- ЗНО і ДПА
- Сторінка психолога
- Соціальний педагог
- Дистанційне навчання
- Екстернат
- Профорієнтація