Сучасні освітні тенденції в Новій українській школі
Сучасні освітні тенденції в Новій українській школі
Сьогодні відбувається переорієнтація освітнього процесу від засвоєння величезної суми знань, до формування компетентностей та цінностей. Це передбачає розвиток вмінь молодшого школяра працювати з інформацією: шукати, аналізувати, критично переосмислювати, відбирати необхідну, використовувати для вирішення певних задач. З цією метою було проведено в листопаді 2019 засідання методичного об’єднання вчителів почакових класів була «Результативний урок: мета, форми, методи. Медіакухня (лайфхаки для вчителя)». Педагоги опрацьовували такі питання:
- життя в інформаційному суспільстві;
- безпечна та ефективна взаємодія із системою мас-медіа;
- сприйняття інформації, формування культури спілкування та комунікативних здібностей;
- критичне мислення, уміння повноцінного сприйняття , інтерпретації, аналізу та оцінки медіа текстів;
- усвідомлення наслідків медіа інформації та її впливу на психіку здобувача знань початкової школи.
Учителі виступали в ролі здобувачів освіти і практично використовували інформаційно-комунікаційні технології та критичне мислення для розвитку, творчого самовираження, удосконалення навичок безпечної та етичної діяльності в інформаційному суспільстві.
Заступник директора з НВР Тиндик І.І.
Керівник МО вчителів початкових класів Бардаш Т.Л.