Ідеї для ігор в хованки
Нам важливо пам'ятати, що аудіоканал сприйняття під час гудіння сирен в особливому навантаженні - його потрібно "тренувати". А під час стресу дитячі ігри можуть стати "регресивними" - старші знову можуть грати в дитячі ігри
1. Співаю з хором
2. Вголос кричать проти утипутіна і російської армії
3. Слухайте аудіо історії та музику в навушниках
4. Візьміть з собою гітару, влаштуйте концерт для всіх
Тіло
1. Пластилін (зараз ліплення може бути ефективніше, ніж малювання) Сьогодні дочка ліпила утипутін, танк, армію
2. Якщо є можливість, візьміть подушки, щоб зробити будинок
3. Нитки, щоб "намалювати" коло безпеки навколо себе
4. Оригамі
5. Кінетичний пісок
6. Робіть мотанки з хусток і віддавайте їх дітям в притулок
7. Вчимося жонглювати
8. Чарівні дотики - уявіть, що тіло - це музичний інструмент. І кожна частина тіла видає свій звук. Торкаюсь долонею, а дитина співає, мочить, ворони і т.д.
9. Я тварина. Показувати жести, пози, звуки - це тварина. Другий партнер по грі - здогадується. (Зображення тварин - це завжди "про життєву силу")
10. Видуваю мильні бульбашки
11. "Крик на місяць" - уявіть, що вам потрібно кричати повідомлення астронавтам чи прибульцям. Можна кричати з різних кутів кімнати один одному, можна посилати звук "далеко, далеко. ""
12. "Видихнути хмару" - уявіть, що ви вдихнули хмару і видихати її зі звуком, можна з громом і блискавкою (топати ногами).
13. "Погода" - можна ходити, можна стукати кінчиками пальців (краще нігті): спочатку сонечко і легкий вітер (ми йдемо і стукаємо повільно, м'яко і тихо), потім вітер посилюється, починається дощ (ми йдемо швидше і топаємо). Дощ стає сильнішим - топаємо сильніше, зливу - стрибаємо, грім - ураган - стрибаємо , дуємо і кричимо, вітер заспокоюється, дощ падає - поступово йдемо тихіше і повільніше. Закінчуємо "гарну погоду"..
14. "Клап, хлоп" - це щіпнути зуби, ніби холодно, а потім показати зуби як мавпи, хмуріти і бурчати як тигр. Після цього перетворися на людину.
15. "Лети! «» — дуйте один на одного, як пір'я. Дозволяючи собі дути на батька, щоб "здувати" його з місця.
16. "Віджимання" - "відштовхування повітряною хвилею" батька (партнера гра), роблячи жест рукою. Батьки "відлітають" від дитини.
17. "Бій подушками".
18. Сумо борці - засуньте подушку під футболку і штовхніть, подушка пом'якшить удар.
19. Розірвати папір, а потім зібрати колаж з фрагментів.
20. "Стрибки і дражери" - нігтями "подрапати" малюнок в тісті, в фользі, в крупі. Залийте фарбу в мішок, що закривається, дитина подряпає візерунки подушечка мипальців
21. Боулінг - збивати будь-які предмети (дозволити порушувати порядок).
22. "Злий бобер" - вигадати злу тварину і поводити себе так, як, на нашу думку, може поводитися тварина. Тоді перетворися на добру тварину. Потім в чоловіка.
23. "Випускайте кігті" - покажіть, як тигр шипить і показує свої кігті, коли хоче захищатися. Тоді перетворися на людину.
24. "В ціль" - це зім’яти папір в руках і, як м'яч, потрапити в ціль.
25. Кричу в мішок з криками. Або в чашці
26. "Так-ні" - потиснути руками або головою, кажучи "так" або "ні" в свою чергу.
Столи для столу
1. Шахи - шашки
2. А, шашки треба збивати( треба "агресивні дії"
3. Будь-які столи навколо
4. Картки
5. Чим простіша (тупіша) гра, тим краще
6. Влаштуйте доміно і влаштуйте ланцюгову реакцію
Малювання
1. Мандали, будинки, веселки
2. Я мрію
3. Найбезпечніше місце
4. Що хочеться зробити відразу після війни
5. Розмальовки
6. Ангели
Ігри зі словами
Мене діти в притулку вчили грі - "питання" - один гравець задає питання - другий гравець має відповісти питанням - гра продовжується поки хтось не скаже пропозицію без питання.
(наприклад - ти сьогодні їв? - чому вам цікаво? Це таємне питання? І т.д. )
1. Чотири слова - (діти від 8 років можуть підказати 5-6 слів) - виберіть 4 зовсім не пов'язані слова. Використовуючи їх, ми робимо невеличку історію одне за одним.
2. "Миля слів" Оберіть велике слово. З його складів, кожен у своєму списку, ми складаємо і записуємо багато маленьких слів. (Спочатку діти можуть бути в команді з дорослими, а потім швидко стають самостійними гравцями).
3. "Малювання словом" - виберіть для дитини "складне" слово, яке важко написати або вимовити. Розбираємось, що саме ми будемо малювати. Наприклад, намалювати фігурку кота, використовуючи лише загадкове слово (ми пишемо його багато разів у різних літаках)
4. "Навпаки" - говорити слова у зворотному напрямку, не записуючи їх. (наприклад, Чайник - кинйач, стінка - анетки... )
6. Напиши розкидані на аркуші літери, з'єднай літери рядками в слова
7. Покажіть слово - один гравець загадує слово і показує його як пантоміму
8. "Я склав пазл" - розповісти про таємниче слово, не назвавши його (напр. "Я склав пазл - білий, холодний, скрипить під ногами, тане... )
9. В дитинстві ця гра називалася "індукція - дедукція". Гравець загадує слово. Інші повинні вгадати його, задаючи питання, на які він може відповісти лише так чи ні (ми з малюком почали з вгадування тварин та частини тіла)
10. Остання буква. Кожен гравець каже слово, яке починається на останню літери попереднього слова.
11. Ритм. Назвіть 4 (або два) випадкових слова, на яких ми шукаємо риму або з якими придумуємо квартет.
12. "Буква" - ми називаємо словами тільки виходячи з даної літери. (Варіант для дорослих: слова - предмети на загадану літеру, які можна помістити в трилітрову банку)
13. Шукаю подібного. Назвати два випадкових слова - як їх можна поєднати?
14. Мова магії. Для дітей, які вчаться розбивати слова на склади. Говоримо, додаємо додатковий склад перед кожним складом (джи, ма, хрю.... )
15. "Нісенітниця. "Ми кажемо початок речення, до якого потрібно придумати зовсім "безглузді", нереальне продовження
16. "Казка" - вигадуємо казку - всі говорять за пропозицією
17. Асоціації - один гравець називає слово, другий гравець називає своє власне асоціаційне слово (ми можемо пояснити дітям - перше, що спадає на думку, коли чуєш це слово).
18. "Це слово знає, як... - опишіть його слово своїми "навичками"
19. "Картинка" - ми називаємо словом. По черзі розповідаємо, яку "вимірну" картинку ми бачимо, коли говоримо це слово (наприклад, для одного гравця слово "чай" означає: сім'я, яка сидить за столом розмовляє, для іншого - чайна плантація та збирачі чаю, для третього - стіл накритий свистить це серветка, грає Музика, для четвертого - чайна церемонія, для п'ятого - людина, яка стоїть біля вікна на самоті, насолоджується самотністю та чаюванням
20. Антоніми - називати слова і шукати антоніми для них
21. Неіснуюче слово - придумування неіснуючих слів, і що вони можуть означати мовою інопланетян
22. Тарабарська мова - розмовляємо один з одним на "тарабарській мові", намагаємось вгадати по інтонації - про що всі говорять
Ну і мультик
А ігри в телефоні, де залучено просторове сприйняття - такі як тетріс.
Тримайтеся, мої любі!!! Світлана Ройз.
Наш Заклад
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість Рівненського ліцею №13
- Шкільний громадський бюджет(ШГБ)
- Методична робота
- Атестація
- Виховна робота
- Наші успіхи
- Батькам
- Безпека в Інтернеті
- Медіаграмотність
- Безпечне освітнє середовище
- Оздоровлення
- Піклувальна рада
- Пришкільний табір
- Наша бібліотека
- ЗНО і ДПА
- Сторінка психолога
- Соціальний педагог
- Дистанційне навчання
- Екстернат
- Профорієнтація